Imaginati-va
o salba de peste 7000 de insule inconjurate cu plaje cu nisip alb si fin si
scaldate de valuri limpezi de culoarea turcoazului. Aceste tinuturi de vis sunt luate cu asalt de catre mii
de indragostiti care vin sa faca baie de soare sau sa se avante in apele calme si calde in partide de surfing sau scufundari. Cum te uiti
roata, peisaje de o frumusete incredibila ti se desfasoara pana dincolo de
orizont.
Acest sirag de insule de o frumusete aproape ireala l-a
inspirat de Tommy Hilfiger sa lanseze noua sa campanie publicitara pentru
sezonul de primavara din acest an denumita “Wish You Were Here”.
Inspirata de o
vacanta in Caraibe, campania este o declaratie de dragoste intr-o
abordare cu totul noua, gandita intr-o maniera vesela si jucausa, celebrand un
stil de viata luxuriant. Filmarile au fost facute pe insula Mustique unde o
echipa formata din tineri frumosi au dat viata acestui nou concept de promovare al brandului.
Mustique este o insulita privata care face parte din grupul de insule Grenadine si este situata in Grenadine Parish. Aceasta mica oaza de verdeata este populata de numerosi starci si broaste testoase. Aici au fost construite aproximativ 100 de vile private, multe dintre ele fiind inchiriate pentru turism. Istoria consemneaza faptul ca in 1958, insulita ar fi fost cumparata de catre cel de-al treilea baron Glenconner, Colin Trent, moment in care a inceput si dezvoltarea ei economica. Doi ani mai tarziu, Principesa Margareta, sora Reginei Elisabeta a II-a, a primit ca dar de nunta 40.000mp de teren aici unde si-a ridicat o resedinta, Les Jolies Eaux. Istoria locului a fost un plus pentru cel care a gandit intreaga campanie a brandului.
Mustique este o insulita privata care face parte din grupul de insule Grenadine si este situata in Grenadine Parish. Aceasta mica oaza de verdeata este populata de numerosi starci si broaste testoase. Aici au fost construite aproximativ 100 de vile private, multe dintre ele fiind inchiriate pentru turism. Istoria consemneaza faptul ca in 1958, insulita ar fi fost cumparata de catre cel de-al treilea baron Glenconner, Colin Trent, moment in care a inceput si dezvoltarea ei economica. Doi ani mai tarziu, Principesa Margareta, sora Reginei Elisabeta a II-a, a primit ca dar de nunta 40.000mp de teren aici unde si-a ridicat o resedinta, Les Jolies Eaux. Istoria locului a fost un plus pentru cel care a gandit intreaga campanie a brandului.
Cadrele se succed
intr-un ritm alert, iar tineretea este surprinsa in cele mai firesti ipostaze,
de la cupluri care se alinta in umbra frunzelor de palmieri pana la grupul de
prieteni care se balacesc in apele incredibil de albastre.
Tonurile de alb,
rosu si albastru se combina cu imprimeurile florale inspirate parca din
peisajul local. “In acest sezon am
canalizat inspiratia <island life> inspre campania noastra colorata si
cool ce poarta accente eclectice. Am imbinat influente nautice si tropicale cu
paletele de culori decolorate si accente sport, este vorba despre o vacanta
relaxanta la plaja, cu abordari glamour” spunea Tommy Hilfiger.
Campania a fost
gandita de catre Karl Templer, pusa in practica de catre Trey Laird de la Laird
& Partners si surprinse pe pelicula de catre talentatul fotograf Craig McDean.
Filmarile au avand-o in prim plan de frumoasa
Behati Prinsloo care este pentru al treilea an consecutiv imaginea brandului.
Personajele sic promoveaza stilul casual care se combina perfect cu cel sportiv.
Citind
materialul de promovare al acestei campanii nu am putut sa nu ma intreb daca
numele nu a fost inspirat de catre albumul “Wish You Were Here” al formatiei
Pink Floyd, album care s-a dorit a fi un omagiu lui Syd Barrtett, membrul
fondator, si care a fost considerat cel mai bun album al trupei, unul dintre “cele
500 mai bune albume din toate timpurile”.
Pentru cei interesati, aveti mai jos si videoclipul campaniei.