Ploaia de cuvinte - Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare va exprimati acordul asupr

Ploaia de cuvinte - Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare va exprimati acordul asupr

vineri, 6 februarie 2015

“Let Blood Concept bite into your soul and see where you land”

Antonio Zuddas si Giovanni Castelli sunt parfumierii care au dat nastere gamei “Bood Concept” inspirandu-se din metafora sangelui primordial. Ei au plecat de la ideea ca sangele ascunde foarte multe secrete despre modul nostru de a fi. 
De fapt cele 4 arome unisex Blood Concept sunt “anti-parfumuri” deoarece nu numai ca sfideaza regulile de baza ale industriei de parfumuri, ci o si reinventeaza.
Intreg procesul de creatie a plecat de la premiza reinterpretarii la nivel olfactiv a dezvoltarii rasei umane. Cele patru parfumuri unisex se adreseaza celor 4 grupe sanguine, oferind fiecaruia propria definitie olfactiva.

“Focus on your Prey and start the Hunt: Spring is for Pheromones”.
Parfumul grupei sanguine zero este parfumul genezei, aflata sub simbolul Africii, si se defineste prin notele lemnoase, accentuate de cele de ciocolata si tabac.

“Springtime is coming. Can you smell it?”
Cel destinat grupei A se adreseaza vegetarienilor, combinand note de plante verzi si proaspete intr-o explozie exuberanta de tinerete.

“Spring is B ack. Go out and B e B rave.”
Parfumul grupei B accentueaza spritul combativ si se remarca prin notele lemnoase si calme. Ramane sa te decizi daca vrei sa fii vanator sau sa te lasi vanat.

“Don’t fear the cold, deal with it”

Cel pentru grupa AB   stocheaza un amestec de note minerale si este perfect ancorat erei digitale. 

Maniera in care intreaga gama a fost promovata indica in modul cel mai direct cu putinta un target prin excelenta tanar, receptiv la simboluri clare si bine definite.
Tocmai aceasta prospetime oarecum stranie sub care sunt prezentate parfumurile le recomanda in special tinerilor neconformisti si se pare ca au mare succes. Si este cadoul perfect pentru St Valentine's Day!





Lansarea gamei Blood Conception in marile orase ale lumii s-a organizat pe doua linii de prezentare: calul - simbol al libertatii depline si gama parfumurilor Blood Concept - integrata in peisaje citadine, simbolozand faptul ca sunt produse moderne care se preteaza activitatilor noastre de zi cu zi.

Berlin:

Koln:
Londra:

Sidney:
Bucuresti:
Cagliari:
Roma:

Bologna:
Milano:
Venetia:
Cracovia:
Viena:
New Orleans:
New York:
Zaragoza: