Ploaia de cuvinte - Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare va exprimati acordul asupr

Ploaia de cuvinte - Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare va exprimati acordul asupr

duminică, 12 octombrie 2014

Juliette has a gun

Cand Romano Ricci era tanar se razvratea impotriva tuturor membrilor familiei sale. Singura solutie ca sa faca ceea ce doreau ei era sa ii ceara exact contrariul. Cel cu care a avut o relatie speciala a fost bunicul lui, Robert Ricci, celebrul parfumier care avea sa ii lase mostenire pasiunea pentru arta parfumeriei. Cand era mic se juca prin fabrica bunicului,  iar amintirea mirosului Signorrici, considerat de el cel mai masculin si senzual parfum barbatesc, i-a ramas pregnant in amintire. Dar cea mai veche amintire olfactiva insa a fost aceea a parfumului L’Air du Temps. La 10 ani deosebea notele de baza si diferitele arome, iar la 15 ani, deja se dovedise un spirit creativ. Robert Ricci nu avea nici o indoiala ca nepotul lui avea sa duca mai departe spiritul si traditia familiei din care se tragea. Cand bunicul a decedat in 1988, iar afacerea acestuia a fost vanduta 2 ani mai tarziu, Romano s-a trezit bogat si a decis sa se dedice in totalitate artei esentelor tari. 
Doar parfumul ii curgea prin vene, motiv pentru care, in 2005 cand si-a infiintat propria casa de parfumuri “Juliette has a gun”, n-a reusit performanta sa mire pe nimeni. Numele casei si l-a ales realizand faptul ca parfumul bine ales reprezinta o arma mortala pusa in slujba oricarei femei, constienta de atu-urile sale: “Am botezat aceasta marca Juliette pentru a ma intoarce la Julieta romantica, moderna si usor salbatica, concepand un parfum destinat femeilor active care traiesc viata din plin”. “Cred ca in fiecare femeie este o Juliette care are o arma la dispozitie, pe care o poarta in functie de personalitatea ei. De exemplu, Lady Vengeance ar arata-o si s-ar juca cu ea, Miss Charming ar tine-o ascunsa bine si Calamity J ar purta-o la glezna, ca o spy girl”. Parfumurile sunt de nisa si, evident, nu sunt deloc ieftine si nici nu se gasesc pe toate rafturile parfumeriilor. Creatorul si-a descris brandul astfel: “ Filosofia noastra este sa tratam crearea parfumurilor ca pe o arta si sa fim prezenti pe piata doar printr-o distributie limitata regasita in parfumerii specializate, concept stores sau buticuri. O colectie de 8 esente originale, un spary universal pentru geanta ce are forma unui glont si o colectie de 3 lumanari sunt disponibile momentan, alte arme ale seductiei sunt pe cale sa apara. Lux, in forma sa singulara si deosebita. Doar pentru femei.” 
Doua lucruri l-au inspirat pe Romano Ricci: trandafirii si opera lui Shakespeare care ascunde diferite tipologii si subtilitati ale femeilor, suficient cat sa il ajute sa lanseze o gama de succes si sa devina unul dintre cei mai renumiti parfumieri moderni din lume. La 28 de ani, Romano Ricci se scutura de renumele strabunicii sale, legendara creatoare haute couture Nina Ricci, si de al bunicului lui, cei care ii deschisesera portile in lumea design-ului si parfumurilor, cucerind lumea printr-o aparitie proaspata si inconfundabila. 
Tanar, fermecator, imbracat clasic si elegant, cu o palarie Fedora aruncata sugubat intr-o parte, poza intr-o aparitie de rock’n’roll romantic, menit sa atraga toata atentia. “Juliette has a gun” promoveaza parfumuri cu note romantice, inspirate de diferite tipuri de feminitate. 
Miss Charming si Lady Vengeance au fost lansate in 2006, inspirate tot de personajul shakesperian, Juliette.
Miss Charming incapsuleaza inocenta proaspata si dulce a unei romantice care tanjeste dupa iubitul ei, Romeo. Flaconul alb tine prizonier un parfum floral fructat, rezultat din amestecul esentelor de trandafir marocan, litchi, capsuni si mosc. Aici Julietta este deopotriva romantica si inocenta, dar si sireata, stie sa se apropie indepartandu-se, printr-un joc al seductiei neintrerupte.  
Cel de- al doilea parfum, Lady Vengeance, aduna  laolalta esentele trandafirului bulgaresc, patchouli si vanilie intr-un recipient negru impodobit cu funda neagra. Acest parfum simbolizeaza femeia libera si indrazneata, seducatoare si misterioasa.
Citizen Queen, un alt personaj shakesperian metamorfozat de imaginatia lui Romano, renaste din aroma lemnului de mosc, trandafir, iris si chihlimbar. In sticla alba laptoasa, cu script negru, se ascunde un parfum animalic, periculos de senzual.
Au urmat Midnight Oud un parfum oriental rezultat din amestecul notelor de trandafir, oud, chihlimbar, mosc, sofran, muscata, lemn de agar si patchouli, sechestrate intr-un superb recipient metalic din argint.

Calamity J este un melanj de esente lemnoase de mosc, iris, patchouli si ambra, un parfum seducator si puternic, dedicat femeilor puternice, pline de personalitate.
Not a perfume este un parfum simplu, cu efect maxim, creat dintr-un singur ingredient pe toate notele, celatox, 

in vreme ce Romantina este un parfum delicat, inspirat de inocenta unei povesti de dragoste moderna desfasurata in “cetatea eterna” a Romei, in care serile imprumuta aromele florilor de portocal, iasomie, trandafir, iris, osmanthus si patchouli, creand astfel un parfum de neuitat. 
Parfumul vorbeste despre dragostea curmata brusc din dorinta de a o pastra intacta in amintire, fiind perfect adecvat femeii imprevizibile si extrem de sexy. Alte parfumuri care merita incercate sunt Vengeance Extreme care se adreseaza strict femeilor care adora arta seductieisi vor sa lase o impresie olfactiva greu de uitat 
si Mad Madame un parfum conceput pentru femeile adulte, entuziasmate si provocatoare,  adevarate amazoane aflate la vanatoare de iubiri tineresti. Parfumul afrodisiac este realizat din esentede trandafir, ambroxan, patchouli si tuberoza. 
Pentru curiosi, Romano a dezvoltat un nou concept intitulat “Nose”, un magazin de vanzare cu amanuntul, promovat pe site-ul www.nose.fr .
In loc de incheiere: o femeie care nu se simte frumoasa are nevoie de un parfum bun. Daca l-ai gasit pe cel potrivit, s-ar putea sa ai sansa sa te indragostesti de el! Iar o femeie indragostita intotdeauna este frumoasa. Daca vrei sa ai mai multa incredere in tine, nu-ti cumpara alta oglinda, ci un nou parfum. Daca vrei sa te rasfeti si sa stii sigur cine esti, ia-ti cate un parfum pentru fiecare anotimp, unul pentru zi si altul de seara, dar si unul care sa te reprezinte si sa spuna tuturor cine esti! Daca nu iti ajung banii, imprumuta cardul sotului tau sau da-i sugestii ce cadou astepti de ziua ta de la el. Parfumurile sper sa iti ajunga! Siguranta de sine o mai si construiesti! Ce mai astepti?